wallzky-Baits

Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Betesbyggar-Dag

Av Woller - 31 mars 2014 23:45

Idag har varit en heldag av betesbyggnad. mestadels med mitt nya jerkbete , tror mer och mer på den ju mer den tar form och ju mer man jobbar med den. jag har gjort en del försök med jerkbaits förut i mindre skala men då dom ej blivit så bra så har den delen legat nere . Men denna gången bara ska det funka ! 

stoppade även torkhjulet idag och skruvade loss 6st rykande färska WallZky-tails. Hade tänkt prova dem imorgon men fiske kompisen drog sig ur i sista stund . kanske blir en kort tur på egen hand ändå. Bilder nedan // WallZky . 


  Första lagret lack på det nya jerkbetet . 


  En WallZky-tail  i aborre version :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Woller - 31 mars 2014 00:00

idag har varit en riktig slappdag. jag har bara tagit det lugnt och vant in mig vid sommartiden ;) . men har även hunnit med lite kul fiske relaterat.    Jag har varit i svärfars verkstad, sågat ut och slipat till 11stycken nya WallZky-tails samt...

Av Woller - 29 mars 2014 19:55

  Inte så dramatiskt som det låter men det är mitt första inlägg på min nya blogg. Jag hade tidigare en blogg som föll i glömska tyvärr . Men nu känner jag att det är dags att börja om . För tillfället ligger fiskesuget lite nere efter en sjukt seg...

Presentation


Pontus woller . Gäddfiskare, hobby betes-byggare och en del av Pikefighterssweden Det här är en blogg som mest är för mig själv. Att få ut mina tankar , projekt och funderingar . Dock kommer allt att ha med fiske att göra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards